Fototriss/Glitter






Veckans Fototriss har temat GLITTER. Jag dök ner i julgransprydnaderna och gav mig hän med kameran.
I år ska vi dessutom inte ha någon gran så det var härligt att få titta runt bland kulor och annat.
@nemonen

Bild tre är min favorit för jag är förtjust i änglar.

Jah Hollis

Julglittret har ju börjat bli ett välbekant tema när man tittar igenom veckans bilder. Men dina är nog de finaste i den vägen så här långt. Det är mer än bara pynt.

Maria [Fotoblogg]

Jätte fina bilder

Anna ..dansar in

Mmmmmm...så pass fint..glittrigt och vackert..

Mona

Tjusigt och elegant! Jag gillar första bilden. Du har fått så fint ljus och så vackra speglingar i bilden.

Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket!



Hoppas du får en härlig dag

Kullagulla

Ängelbollarna är ju jättefina och min favorit.

Lissen

Vilken härlig glittrig triss.

Jättesnygga bilder du visar!!!!!!

carolynUSA

Beautiful "glitter!"

Shannara

Vilka häftiga kulor du hade på bild ett. Och på det underlaget med lite speglingar blev bilden extra fin!

susanne lindén

Jättevacker triss! Bild ett blir min favorit.