Lördag...

Jag och katten är ensamma hemma sedan igår. Ganska skönt men ovanligt. Yngsta dottern är hos en klasskompis. Kommer nog snart hem. Äldsta dottern är på Hönö hos kompisar.

Jag passade på att ta en tur till stan. Köpte en bok på rean. Den var inte så billig men det var den enda jag ville ha. Vad jag föstår så bygger den på samma principer som Echart Tolles böcker. Han har för övrigt skrivit förordet. Ska snart börja läsa den.
 

Juvelen i ditt inre


Sen var jag på INEX och köpte en panå. Kanske ska jag använda den till att göra kollage på.
På stan var det underbart varmt. Solen sken och massor av människor hade börjat använda bänkar i parker etc. Vissa restauranger hade utesevering under tak, förmodligen med infravärme.
Nu ska här snart fixas mat. Hoppas jag får sällskap vid middagsbordet.
Vi ses!


Lugn och ro!