foto CHIP

Ser även lite kopparglansigt - härlig lyster i bilden :)

Jah Hollis

Snygg bild. Man skulle kunna tänka sig att det är ledstången till en trappa vid en bassäng. Eller har jag helt fel?

Ulrica

Du får mig att längta till en annan plats....

@nemonen

Tjusigt foto på temat, dessutom lite glans från en annan metall.

strömma

Vilket härligt foto på temat.



Välkommen hem igen. Jag har kollat lite i din blogg nu

och sett dom fina foton du tagit. Vilken underbar utsikt du hade.



Jag läste artikeln här och den var så bra. Tack för

att du delar med dig.



kram

strömma

Mona

Härligt lyster och spännande mönster med blått inslag i speglingen. Jag tror Jah Hollis ovan har rätt. Jag misstänker att det är ledstången ner till poolen på Cypern!

Sussa

Häftigt! Ovanlig poolbild må jag säga :-)

stråhatt

Ett härligt sken som får en att drömma bort till en annan tid och sedan få kasta sig i den halvkalla bassängen, vakna upp och inse att allt bara var en härlig dröm.



Ha det gott