Tinkerbell

Visst är det vackert på Cypern ...

Blått och vitt är alltid fräscht!

annette

Det är i alla fall någon som törs släppa in lite värme genom fönsterluckorna, gillar bilden mkt, så fint med det blå och vita, oxå kul att se vattentankarna på taket, inte så man ser dessa.



Ha en trevlig Helg!



KRAMAR!



annette

Rajson

Ett kul foto som växer ju längre man kikar!

Anna ..dansar in

Mmm du klassiska fönsterluckor från Grekland/ Cypern..mmm jag kan känna värmen..

härligt & öppet.

foto CHIP

Blått och vitt som är så vackert! Vi kanske har för lite av den modellen så det är därför solen inte vill hitta hit :)

Kadermo / Veckans dagar

En spännande exteriör, så olik våra nordiska hus.

Cecilia Artista

Visst måste man lufta lite grand. Och på Cypern är det verkligen varmt!



Jag var där för några år sedan och visst var det varmt, 32 gr i luften och 28 gr i vattnet. Men jag trivdes och tycker att Cypern är en riktigt trevlig ö - förutom de värsta turistställena förstås!

Ninni/fotografia

Man ser ganska snabbt att det är grekiskt eller cypriotiskt. Kanske är det p.g.a. färgerna. Fina tredelade fönsterluckor.

Mycket att titta på i din bild, här blir jag kvar en stund...

Må så gott!

Kram Ninni

Marie

Vakkert bilde!

Det gjeld også dei andre bildene nedover sida her :)

Susannes fotoblogg

Jag håller med övriga: blått och vitt tillsammans är vackert! Och alla dessa detaljer i din bild gör att jag tittar lite mer och drar slutsatser. Luftkonditionering, vattentankar, antenner, varm balkong med tvättlinor, vinrankor (?), nyss renoverat (?) ...

Jah Hollis

Snyggt och väldigt grekiskt, eller kanske grekcypriotiskt, med det blåa och det vita och vattentankarna på taket.

Amanda

Hej Christina. Semester väcker länktan tillbaka. Härligt fönster, där mycket av det grekiska finns med. Nu har du en del nya foton att jobba med, det är också kul. Hoppas min blogg fungerar efter en uppdatering la allt av. Kram från Amanda