Sladden

Fina bilder. Ronja ser ut att må bra.

KerstinJ

Så raffinerad din bild från vardagsrummet är, där tsikten delvis ses genom glaslyktan. Gosig kisse!

Jenny

Vilken underbar katt, ser verkligen rofylld ut. :) Och vilken utsikt! Wow!

Anonym

Bilden på utsikten från ditt fönster tycker jag är så vansinnigt vacker så det blir min favorit här hos dig.

Ha en skön kväll! Kramis

Marie Carpe Diem

Hej vännen. Hoppas du haft en varm skön helg och fångat mycket av solens strålande energi. Vilken fin triss med en superbra tolkning i första bilden. Ronja, ja vilken goding ;-)

Mona

Vilken fantastisk glaslykta. Det ser ut som en fyr. Den måste bli jättevacker när du tänder ljusen i den.

Marie

En trisskisse i sig utstrålar ju allt - kärlek, trygghet och värme...

Majsan

Tack för Din titt och kommentar hos mig.. Dina tolkningar av dagens triss är härlig... och något annat kärt för mig är självklart Göteborg. Det är 20 år sedan jag lämnade stan.. Det är inte lika lätt komma tillbaka bostads- och arbetsmässigt.. Men jag hoppas det vänder för jag längtar hem.. :)



Ha en skön kväll och vacker vecka.

Solvarma Irene

Hej!



Vilken fantastisk utsikt du har från ditt vardagsrum. Underbara bilder.



Solvarma kramar från Irene

Therese

Åhhh jag vet, man riktigt faller för hennes blåa ögon! =)

Fotsteg i Rabatten

fin symbolik med vackra bilder. :)

Susanne

Underbar tolkning. Fastnade ffa för de två första bilderna som symboliserade dina kära. Fantastiskt!

kaxi

Blir glad av dina bilder. Kattens jästa pose är oslagbar - den matchar t.o.m. soffan:)

Avsändare Margareta

En lite annorlunda tolkning och jag gillar den. Att se genom kameran på det sättet var kul och kreativt tänkande.



/Avsändare Margareta

Photos by Storm

Fin tolkning och fina bilder. Katten ser ut att må väldigt bra och får säkert mycket värme av er/Lis

Sofi H

Tack så mycket.



Din tolkning är verkligt fin och bilderna likaså.

Katten ser onekligen ut som ett värmande objekt ;)

Barbro S

Vilken vacker utsikt ni har. Och katten är väl för ljuvlig.