Anni

Åh, sandstrand... drömmer mig bort lite...

Camilla- Bilder Av Livets Lust

ser ut som om det blåst rätt rejält...

men färgerna är kvar!

S

ha en skön fredag!

ormbunke

Här har du rätta färgerna och lite till. Men det verkar kallt och blåsigt. Anita

Cecilia Artista

Det verkar lite för kallt för att sitta i solstolen och äta glass. Men färgglatt är det!

Ha en fin helg!

Jah Hollis

Jodå, där fick du med alla fyra färgerna. Det ser ut som om den ena parasollen har fått lite stormskador. :-)

Ninnie

Å, den här bilden gillar jag, lite sommarkänsla i mörka november, och perfekt till dagens tema!

Margareta

Hej Christina. Våra semesterbilder är som gjorda för fredagsfärger. En stor guldstjärna till dig också. /Made

Eva-marie

Jättehärlig bild! Nu vill jag åka på solsemester direkt....

Mona

Som jag sa är min bild från matmarknaden på Göteborgskalaset. Jag behöver inte fråga var din bild är tagen någonstans. Ser lite blåsigt ut, men det kanske bara var skönt med lite fläkt i värmen.

Marie Carpe Diem

Åh man längtar inte ett dugg efter en solresa när man ser det här ;-)