christina

Var är han???

Kerstin

Haha, i hålet kanske. Jättekul tolkning. Jag grunnar fortfarande på hur jag ska fixa min bild.

Ha det gott.

kaxi

Skojig bild:) En varningsflagg i form av en väst. Mind the gap...

Mona

Just det. Han har naturligtvis rutschat ner i underjorden på röret där! Eller något underjordiskt väsen drog ner honom...

Marie Carpe Diem

Likt en fågelskrämma, ha, ha.

Bruno Beige

Jättebra tolkning av temat. Me like.

Avsändare Margareta-Bildgatan

Visst var det konstigt men med tanke på att de lämnat brunnslocket öppet var det bra i det konstiga.

Gärdsmygen

Oops! På lunch kanske?

Kul bild och verkligen passande till temat!

Lissen

Han måste ha varit här. Var är han nu?

Ingen som vet, ingen som vet!



Suverän bild till veckans konstiga tema!!!

Ha en skön dag!

Cecilia Artista

Härlig konstig bild! Killen verkar ha trillat ner i hålet och bara kläderna är kvar!

Margareta

Övning ger färdighet. Snabbt på och av med kläderna. Smart och ordentlig man som hänger upp reflexvästen riktigt prydligt. /Made

Sök och du skall finna

En superbild på temat konstigt! Alltid lika bra när man lyckas få med humor i bilderna.



Tyvärr saknar jag som oftast den förmågan själv - men jag uppskattar den starkt hos andra. :)



En vinnarbild?

Anonym

Vilken bra bild. Härliga färger och man undrar ju var ägaren håller hus. Kan det vara n torkställning tro? Det ser ganska blött ut/Lis

Lasseivomma

Kul, han skulle väl fixa något nere i hålet, och hans elaka arbetsgivare hade sagt att han inte fick smutsa ner de dyra reflexkläderna.

Eva-Lena

Haha, har han hängt dom på tork eller? Skön bild/E-L

ormbunke

Kul bild. Har markerat att det här hålet ärmitt. Anita

ormbunke

Kul bild. Har markerat att det här hålet ärmitt. Anita

cat

Rolig bild:)

Anna

Helt underbar tolkning!!

Snyggt fotograferat och jag blir mer än lovligt sur om du inte är en av finalisterna :P



Kram Anna

Camilla

hahaha, vilken roligt konstig bild...

Vart är ägaren??



Nina Xi på I&K

Grattis! Du är en av finalisterna på bilduppdraget I&K!

Mona

Grattis till oss Christina. Både du och jag kom till final!