Sanna

Hasse A

Morrn.



Fin bild i svart-vitt, (men du kanske skulle städat lite.) Jag tänker på murstenarna och det gamla hjulet...

Det blir förmodligen inte "båt" igen av det "vraket".

Viljan var ofta större än bank-kontot.....

Ha de bra

Hasse A

PS. (Ta inte illa upp av det jag skrev om städningen) Jag tror du förstår vad jag menar.

Marie Carpe Diem

Tänk att trasigt och slitet kan vara så vackert.

LottaM

Snyggt foto.

Ha en bra dag!

Helena Kulle

Wow, vilken vacker gammal båt :)

Gillar gamla slitna och ödeplatser.

Randi

Vackert och lite sentimentalt!

Det s/v förstärker känslan.

VeckansDagar

Vackert och sentimentalt. Tråkigt att gamla båtar blir liggande så här. Antingen skall de göras i ordning eller huggas upp i laga ordning.

Eva-Lena

Tänk att man kan bli så faschinerad av det gamla, att något så slitet, kan vara så vackert!

Anonym

Öde och vackert!!! Jättefin bild!

=)

Lasseivomma

Jo, finns väl lite att göra på den, men den är nog klar till våren. Snyggt foto.

Kerstin

Ojoj, det där jobbet skulle inte jag vilja ta på mig. Många timmar lär gå åt innan den är farbar igen. Men jättefin bild och fin i svartvitt. :)

Ha en skön dag.

Mariann L

Oj, den båten var trasig men flyter fortfarande! Det gör sig verkligen med "trasiga" bilder i svartvitt.

ormbunke

Den gamla trasiga båten vill jag nog inte gå ut på havet med.Fin bild fick du ju till. Anita

Pia

Har nästan samma tolkning hos mig :) Snyggt!

Pialotta

Absolut vackert där det ligger det gamla vraket.. Att fota motiv som detta är lycka:-)