Pialotta

Så klart.. skuvmejslar kan vi inte vara utan.. liksom för mig, min....

Kanonbild som vanligt i rätt vinkel:-) Ha de..

Mikabella

Läckert!!

Kerstin

Nej, utan skruvmejsel så är det rätt kört.

Väldigt fint fotad. :)

Ha en fin dag.

Mona

Wow! Vilket perspektiv. Proffsig bild!

Margareta -Fotomix

Vacker skruvmejsel och vilket bra foto. Inte kan vi vara utan verktyget heller. På jobbet hade jag en påse med det allra nödvändigaste inlåst i mitt aktskåp. Inte gick det att vänta på att få hjälp. Bra "kvinna" reder sig själv.

Om du vill så kan du läsa om min insamling tillsammans med Rosa Bandet. I Sverige får tjugo kvinnor dagligen diagnosen bröstcancer, en skrämmande hög siffra. /Margareta

Anna dansar in..

Cool..väldigt cool bild..

Ninni/fotografia

Snyggt! Visst skulle det vara svårt att klara sig utan...

Vad skönt att dottern är på bättringsvägen!

Kram Ninni