Mona

Japaner, japaner, överallt japaner. Nej jag menar förstår tulpaner, tulpaner, överallt tulpaner!

Mona

Men jag kan visst inte se skillnad på japaner, tulpaner och krokus!

Janne

Du har ett viktigt mail från oss!!

Oj Vad vackra blommor dom ger oss sommardrömmar.

Karin/Livsluft

Hej!

Tack för ditt lilla avtryck hos mig. Roligt att du tittade inom.

Vilken fin sida du själv har. Vackra foton, som piggar upp, inte minst dessa underbara gula krokus.De är underbara!Nu vill jag ha vår!!

Du fotar verkligen fint!

Ha en bra dag och vecka!

Mvh Karin

Cecilia Artista

Härligt gula krokusar. Lite påskkänsla över dem!

Monica

Här var våren långt gången,glad blir man av att se krokusarna;-)

Ha det bra;-)

Hasse

Jag får vårkänslor av din bild på krokusar.

Ha det gott

@nemonen

Här får jag vårkänslor. Fina är de dina krokusar.

LissenTo

Vilken vitaminkick till bild!

Ha en skön kväll!

mimmi

Ja du om jag skall få titta på dessa vackra tulpaner får jag gå in i en affär och :) men snart ... snart .. kan man nog se några komma fram .. bara vi får bort de 2 meters snö vi har ;)

Ninnie

Jaa, just det, såna gula krokusar vill jag ha , NU!

Monkan

Oj vilket härligt hav av krokusar och jättefin bild.



Om man kunde knäppa med fingrarna och sen skulle det se ut så imorron? När jag var och tränade ikväll hann världen förvandlas från vattenpölar och snöslask till livsfarlig isgata täckt med nysnö. Var är krokusrna?! :-)



Underbar bild i Scenic Sunday också.