Erik "Semlan"

Snyggt och intressant foto. Många detaljer att läsa av. :-) Med tanke på spårvagnen bakom trädet antar jag att arbetet du fotograferade skedde på någon gata i Göteborg. Stenläggning är en konst, inte alltid det görs bra.

Cecilia Artista

Här är det många aktiviteter på gång! Stenarbetarna brukar verkligen vara riktiga proffs som gör fint arbete!

Sandra

Ser ut som om de två är de enda som arbetar mitt i semestertider (?). Härlig bild, nästan så man hör "stadsljuden"!

Maria

Här ska det bli fin kullerstensbeläggning ser jag. De är skickliga de som gör sådant.

Fin bild!

LottaM

Ett hantverk som är på utdöende synd. Vackert är Göteborg eller är det Norrköping.



Ha en go kväll!

LottaM

Hedwig

Oj, vad detaljrikt, här finns mycket att titta på och upptäcka.

Camilla

Fint foto med många detaljer :)

Får hoppas att gatstenarna får ligga kvar och inte används som tillhygge vid någon demonstration :)

Johanna - Fotoblogg!

Ja, verkligen full rulle i arbetet!

Kan inte vara lätt att jobba sådär mitt i gatan och folk tittar på en dagarna i ända. :)

Mona

Den synen minns jag mycket väl. Snyggt plåtat.

Anni

Gillar när man månar om det vackra även i gatubeläggningen - smågatsten är otroligt vackert!