Bloggfunderingar

Kära Bloggvänner! Det sker stora förändringar i mitt liv just nu, stora spännande förändringar som gör att jag lägger energi på detta istället för mina bloggar. Bla har jag beslutat mig för att köpa en ny bostad, en lägenhet som ska renoveras under våren förhoppningsvis!!  Igår betalade jag handpenningen på den och det ska bli så kul att få börja om från noll. Lägenheten ska totalrenoveras!!! Kul och spännande! Sedan händer det annat, men det återkommer jag till. Allt gott! Jag dyker upp här när tid ges och snart är jag helt tillbaka.
Janne

Okey! Vi väntar på dig! Kollar in här lite nu och då för att se hur vad du sysslar med. Det blev några kort idag men dom kommer opp på bloggen senare. Ha en bra dag!! Janne o Lilly

Anna ..dansar in

Aha...mmmm så kan det vara lycka till med allt...

wiper

Vad härligt det låter. Jag är så glad för din skull. Då har du mycket att se fram emot och det är du väl värd. Förstår att du vill lägga ner energi på annat nu men hoppas du kommer in och visar dina bilder ändå lite emellanåt.



Varma kramar