Mors Dag


Foto: Josefin Ahl Olsson



Detta fick jag på min dag av mina två underbara döttrar. Josefin, Du lyckas fånga mig på bild ibland
och med Din talang är jag inte orolig över att visa dem för allmänheten. Tack Josefin!

Linnea Din begåvning handlar om ordet och att förmedla det antingen i sång,
dikt eller på något annat sätt.Tack Linnea för dina fina rader!

Utan Er mina barn vore jag ingenting. Det är ni som lärt mig så mycket om livet.
Vi bråkar, skrattar, grälar, skrattar, surar, skrattar och lär oss hela tiden nya saker
om oss själva och varandra.
Tack för att Ni finns!!

wiper

Vilka fantastiska döttrar du har. Det var jättefint skrivet och jag förstår att du blev rörd. Din dotter har tagit en toppenfin bild på dig.



Ha en fortsatt fin Mors Dag

kram

Anna ..dansar in

Underbart rart..

Janne

rart skrivet till en rar kvinna ! ;) :)

Mona

En mycket fin porträttbild och vilka underbara rader!