Tema Fredag/Nyfiken



Längesen jag var med i en fotoutmaning och jag har verkligen längtat. Tema Nyfiken idag på  Tema Fredag.
Hmmm..fotot är taget igår när vi var ute o käkade för att fira min 19-åring. Nyfiken på vilka som döljer sig bakom glasen?? 
Pialotta

Välkommen tillbaka.. nyfiken så klart om din bild.. men det var säkert alldeles förträffligt gott i solskenet :) Riktigt fin bild.. trevlig fredag och helg som kommer :)

Jah Hollis

Lite nyfiken blir man allt. :-)

Maria G

Klart man blir nyfiken :)

Härlig bild!

Ha en bra dag!

wiper

Grattis till ugivningen av din bok. Vad duktig du är. När jag läser förtexten så känner jag igen mig själv helt. Har ju också haft en utmattningsdepression av det allvarligare slaget. Har sparat ner länkarna för att sen kunna köpa boken.



Underbar bild jag blir törstig ;)



Ha en fin kväll

kram

Mona

Hmm, kanske mer nyfiken på vad som finns i glasen.