Himmel och Pannkaka! Socialsekreteraren som gick in i väggen.



Nu börjar det komma in en del läsarreaktioner på min bok. Här nedan följer några:

”Till att börja med ett stort TACK för att du skrivit boken. Jag blev verkligen berörd, och tror att jag kommit en bra bit närmare att förstå vilket helvete det är att bli utbränd. Men också att få bekräftat det jag vet, om att kreativiteten är en god vän i livet som kan öppna upp dörrar man inte visste fanns”.  


”Mycket personlig och berörande. Samtidigt är beskrivningen av din bakgrund och personlighet, förhållandena på arbetsplatsen, hur man som arbetsgivare utnyttjar ”duktiga” medarbetare och hur du utvecklar din sjukdom med de konsekvenser det får, något som många i liknande situationer som du känner igen sig i”. 
  
 

”Den är verkligen jättebra och viktig. Jag kände igen mig i mycket. Jag känner som du att jag vill inte vara utan erfarenheten. Den har lärt mig så mycket om mig själv och vem jag är och vad jag vill”. 


 
”Vilken tur jag inte ska recensera boken, den angår mig så mycket så det hade varit svårt. Jättebra!”

 

 

 

wiper

Eftersom jag själv gått igenom en svår utmattningsdepression och har gått in i väggen flera gånger så borde jag läsa boken. Jag kommer nog att känna igen allt. Tyvärr har jag svårt att läsa böcker sen jag fick min nackskada. Den och utbrändheten gör att det blir dubbel plåga att koncentrera sig så jag behöver ljudbok. Grattis till att du skrivit en bok för det är inte det lättaste och tar en enorm tid. Den ser jättefin ut på omslaget också. Jag har i alla fall läst det lilla man får på sidan och känner igen mig i det som skrivs. Bra skrivet här också av hon som läst boken.



Ha en fin fredag

kram