Änglar, visst finns dom?


Jag har en liten Änglasamling och detta är en av dem. Inköpt i Dalarna, tror jag. Hon har en syrra som är betydligt gladare, men det är inte lätt att hålla humöret uppe hela tiden :-)
Den här Ängeln är glad och trind och har sin givna plats i samlingen. Kommer faktiskt inte ihåg var jag har köpt den...
Men nu till något helt annat, som det heter.. Jag har varit förkyld ett antal dagar men hoppas vara på bättringsvägen nu. I morgon ska jag och min käre skjutsa min dotter Josefin upp till Axevalla folkhögskola. Nu börjar ett års förberedande studier, kanske blir det att söka till socionomprogrammet efteråt. Hon flyttar hur som helst lite halvt hemifrån och jag hoppas det ska bli kul och spännande för henne. Allt gott ♥♥
änglar
Milou

Hej =) Fin sida du har. Som svar på ditt påstående? Änglar-visst finns dom? Ja! Det gör dom. Jag hittade dom på denna sida. https://www.facebook.com/pages/%C3%84nglacirkelnse/475440475840258 Hoppas du gillar sidan. På deras hemsida kan du läsa om änglar med. <3 Milou