Dagsläget

 
Det går så fort med allting nu och senaste veckorna har det varit fullbokat schema. Så här i efterhand vet jag inte riktigt vad som varit på schemat, men det är för mycket för att jag ska må helt bra. Trots det har jag lyckats vila emellanåt.
Men vad är det som händer då? Jo, bla är det mycket processande på jobbet och vi är i sluttampen med pappas lägenhet som ska säljas. Renovering, städ och igår styling, så det har varit många "möten". Nu är det mäklaren som ska göra sitt, med marknadsföring, visning osv
Båda mina döttrar är hemma nu och de har tyvärr inte lyckats få något sommarjobb än och vi är alla trötta och behöver miljöombyte. Därför åker vi till Bulgarien, Obzor nästa vecka. Katterna ska goda grannar ta hand om och vi kan få komma bort ett tag. Jag hoppas att det blir en fin vecka, med all inclusive!
Men innan dess ska jag jobba några dagar och i morgon är mitt goá arbetsgäng bjudna hit hem på knytis, det ska bli jätte kul!