Ledig dag

 
Efter tre intensiva arbetsdagar har jag varit ledig idag. Dagen har gått i återtagandets tecken. Jag har återtagit min lägenhet genom att tvätta, bära ut sopor, diska, städa, handla mat o nu står en pulled pork i ugnen.
Jag har även hunnit sova middag, för förkylningen och det intensiva arbetandet kräver vila. Jag har även varit till den lokale pizzabagaren och betalat krediten från igår, två pizzor som han bakade och pga fel på kortläsaren kunde jag komma in idag och betala. Skönt med flexibla och tillitsfulla personer. Kom på att jag också ringt några viktiga samtal, ja det var väl det hele.
Nu har mörkret sänkt sig och klockan är inte fyra ens, hoppas snart på kyla o snö. Snön skulle få det att bli lite ljusare.  Lyssnar på musik och väntar o ska snart skala potatis till middagen. Gott hoppas jag det blir och i morgon är det redan fredag :-)
 
Allt gott!