September

 
Drygt en vecka in i september och hösten är på väg. Jag tycker det är rätt okej. Längtar efter promenader, fotosessions, upptäckarlust och nyfikenhet.
Mina döttrar har nu kommit på plats i respektive lägenhet och skola. Jag önskar dem all lycka!
I helgen var jag ett dygn hos Linnea i Trollhättan och ser fram emot att besöka Josefin så småningom.
Här hemma har jag också funnit mig lite tillrätta med att det bara är jag själv och katterna som bor här. Rummen ekar inte lika  tomma längre. Jag har bytt sovrum och fixat ett rum till kreativt rum, men ännu har det inte skett några större kreativa stordåd, men det kommer.
På onsdag är det dags för broderigruppen, ska bli riktigt trevligt att ses igen.
Idag lyckades jag också få håret klippt efter jobbet, välbehövligt. I morgon blir det ett nytt besök hos mannen med de vassa nålarna. Ryggen höll i knappt två veckor och sen fick jag ont igen. Men det ska nog fixa sig med lite mer behandling.
Ja, det var lite om dagsläget. Allt gott till alla!