Ninni

Men visst är det vackert ändå! Den blå färgen mot det rödtonade stenarna. Jag får sån lust att renovera jag...Jag skulle vilja ta hand om ett sånt hus någonstans och ha tid och pengar att fixa till det. Vilken dröm...

Ha en fortsatt skön helg!

Della / Var Dag ett Äventyr

Det ser riktigt förfallet ut, men är ändå väldigt snyggt. Precis sådana ställen är kul att fota på.

Marie Carpe Diem

Oj här håller HELA fönstret på att trilla.

annette

Ja, inte bara trasigt, bågen verkar ha fått nog och är på väg att ge sig därifrån, men jag kan ändå inte låta bli att tycka att det är vackert i sitt förfall!



annette

Susanne

Åh, precis sådant där förfall som jag tycker är så vackert på foton!

vivan

Här var det inte bara glaset som var trasigt, hela karmen hänger löst!

Vackert fotat,fina färger!

Kramen!

vivan

Här var det inte bara glaset som var trasigt, hela karmen hänger löst!

Vackert fotat,fina färger!

Kramen!

kadermo/veckansdagar

Vilket vackert foto på ett sorgligt fönster.