Abc i ord och bild






ABC I ord och bild har kommit till bokstaven D. Jag vill bjuda Er några bilder på en underskattad fågel som
DUVAN. Ofta tycker vi att den skitar ner eller att de är alldeles för många av dem. Jag har ändrat uppfattning.
Jag tycker den är vacker.
anne-lie

Ja nog är de vackra alltid även om man inte vill ha dem för nära sig!

Qehenne

Jeg er enig med deg at duer er vakre fugler. Og så så mange vakre farger og mønstre de har. Ingenting er mer koslig å mate duene på torget. Ha en trivelig helg.

Petunia

Duer en fint valg for D! Bildene dine er kjempefine. Likte så godt det mot den blå himmelen!

ElinSire

Du så flotte bilder. Det øverste var jo bare vakkert!

f

en svensk sang kom automatisk , i hvert fall refrenget, Som en duva , Mikael Wihe ( eller hvordan det staves ) tror jeg. Flotte bilder ,jeg måtte vise de til familien

God helg F.

Turid

Stilig det siste bildet, nesten som en som går litt slukøret fordi han er blitt fornærmet eller noe. God fredagskveld videre :-)

Mona

Jättebra val och jättefina bilder. Jag gillar verkligen sista bilden där han/hon trotsigt spankulerar iväg! Jag har inte hunnit lägga upp några bilder ännu, men jag har bestämt vilket tema jag ska ha.

Henny

Ja, de er smukke. Især på billeder, og på dine billeder er de jo meget smukke.

linsky

Så fine! Likte spesielt det siste bildet, der duen liksom spankulerer bortover. :)

vibeke

De bildene var flotte på hver sin måte og viser duene i tre ulike situasjoner. Det første som en stolt fugl i toppen av et tre, det andre en ettertenksom fugl, og det siste som en slik "ja, ja, jeg kan like gjerne snu ryggen til, jeg". Liker forresten det svenske ordet for due veldig godt - "duva". Det er et nydelig ord.

Margrethes hus og hage

Duer er vakre, jeg er helt enig med deg! Og de symboliserer vakre ting.



Hilsen Margrethe

TorAa

Alldeles nydelige bilder. Og dueflokken i treet med den blå himmelen: Fantastisk.



Beklager sen kommentar og innlegg denne uken.

Det er her:

http://toraamusic.blogspot.com/



ps. Om du vil bli med på en liten tur i Frankrike, så bli med oss her:

http://toraa.blogspot.com/2009/10/vacation-report-11-crossing-half-of.html

Melusine

Du har rett; duer er flotte! Særlig når jeg ser dine bilder her, du har virkelig fått frem deres prakt :)