mia

Inte bara cyklar, en fin c-lematis såg jag också:)

Anonym

Ååååh, jeg får en Queen sang på øret!!!!

Nice C!!!



<a HREF="http://petuniablogg.blogspot.com/2009/10/abc-i-ord-og-bilder-c.html">Klem fra Petunia</a>



Mona

Ja här var det cyklar. Fin gammal lädersadel till vänster. Till höger undrar jag om det går att hitta rätt styre till rätt cykel!!!



Jag håller på att bli galen. Både igår kväll och ikväll är uppkopplingen till blogg.se SÅÅÅ långsam. Alla är väl ute o bloggar samtidigt!

linsky

Fine cykler! :)

mormonsen

Joda, jeg har syklet i København flere ganger, og funnet ut at det er en herlig sykkelby! :)

Sommertid

Cykler/sykkler er jo tingen..da får man litt trim og man kan reflektere samtidig mens man er på "tur"

Linda

Bra tolkning!!=)

Evami

Så mange flotte sykler:)

Anonym

Hehe - ja det skrives jo cykler på svensk :) Mannen min og jeg storkoser oss på sykkeltur. Deilig - tror vi må ha en tur i dag og - før det kommer snø.



Ha en fin dag :)

Lene

Hehe - ja det skrives jo cykler på svensk :) Mannen min og jeg storkoser oss på sykkeltur. Deilig - tror vi må ha en tur i dag og - før det kommer snø.



Ha en fin dag :)

Material girl

Så flott med Cyklar på svensk! (Er personlig veldig glad i det svenske språk!) Var nettopp i Stockholm, og der syklet jo folk overalt. Det var så mange steder man kunne låne sykkel, og så mange sykkelveier. Skulle ønske vi hadde det litt mer sånn her og!



God helg! :-)

Malys Krok

Der har du en fordel siden sykler der skrives med C. Artig med alle syklene sammen. -Margit-

Henny

Ja, her var der C'er og cykler for alle pengene.

Qehenne

Sykkel er et kjekt fremkomstmiddel, en skulle bare brukt det så mye mer. En riktig god helg

Siw Aina

Flotte bilder av en handy fremkomstmiddel :)

f

sykler i Danmark er tingen , flatt og herlig for oss i ikke helt topp form . God helg

strikkebesta

Hei Cristina, du har jo også C i namnet ditt:) Syklar er fint å ha, har begynt å ykle til jobb - og har oppdaga foo ein fin måte det er å trimme på! God helg:

Melusine

Sykkel ja! Det var et bra alternativ (hadde ikke passet på norsk...hehe) - selv har jeg vært og kikket på ny sykkel i dag :)

Kristin

Flott C-innlegg. Her var det flott å være svensk, gitt! :)

Kristin :)

TorAa

Sykle er herlig, så lenge det er i skog og mark og der det ellers er trygt.



Supert foto.



PS. Så artig med den reklame.



Beklager sen kommentar.

Mitt c-innlegg er her:

http://toraamusic.blogspot.com