Marie

Solnedgångar ger ju underbara siluettbilder...

eva b

Snygga bilder även hos dig! Sista bilden tror jag blir min favorit!

Jah Hollis

Snygga och stämningsfulla bilder på veckans tema alla tre. Snygga färger därtill.

Dahlarna

Fina siluettbilder & läckra himlar. Min favorit blir sista bilden. Cool med balkongerna. Ha det så bra!

Kadermo

Sista bilden blir min favorit idag. Ha en skön söndag.

Ellas Inspiration

Vilka härliga bilder! Färgerna i den första är helt otroligt!



Mvh



Karin

Princexswe

Jättefin siluettriss. Sista bilden blir dagens favorit.

Lasseivomma

Fina bilder, men den med balkongerna är kanon.

Irrhönan

Väldigt vackra bilder i en fin triss!

SofiH

Fina bilder!

Fastnade lite extra för den sista!

Eva-Lena

Fina bilder alla tre, men den som får min röst är sista bilden...



Ha en fin söndag/E-L

Barbro S

Vackra bilder med magiskt ljus. Finns den orange himlen i Sverige?

Solvarma Irene mitt på dan

Hej Christina!



Första bilden tilltalar mej mest, den är så eldig och grann.



Solvarma kramar från Irene

Mad World

Jättefina bilder. Jag gillar nog första bilden mest, fast det är svårt att välja.

ViDu

Fin triss. Gillar andra bilden mest.

Cumulunimbus

Sista bilden är helt klart min favorit! Superfina färger och intressant motiv!

Thorgun

Solnedgångar är ett vinnande koncept, härliga färger. balkongerna får +-poänget.

ormbunke

Helt klart är den sista bilden favorit hos mig.Anita

Johanna

Den tredje är min favorit!

Monkan

Tre härliga solnedgångar, vilka himlar. Men en är ändå glasklar favorit, den sista. Vilken fantastisk gul himmel, och ljuset som faller in på husväggen och trottoarkanten.

Sofi H

Tack så jättemkt!



:-)

Bibbi

Verkligen fin triss. Dramatiska moln och balkonger. Jag väljer balkongbilden som min favorit men jag gillar verkligen bilden i mitten också. :)

/Bibbi