f

vakre bilder av kong vinter ..den er da bedre enn alternativet , grønn vinter eller slaps ,grå slaps.

HA en fornydelig helg F.

Maria

Vilka härliga och fina bilder!

Mycket fint fotat!

Trevlig helg!

Petunia

Så flotte vinterbilder du ha tatt!

Madame

Dejlige vinterbilleder du har taget! Sådan ser der også ud her :-)

Rigtig god weekend!

qehenne

Nydelige vinterbilder. Her laver snøen ned idag.

Ha en riktig god helg!

Hasse A

Morrn.



Jag gillar strandtallen allra mest.

"Vresig och flott"



(Jag saknar något i förgrunden på dom andra bilderna)

En stubbe....Några vasstrån....



Jag klagar inte, men jag tycker.....



Hade bra.



Hasse A

Maria

Fina vinterbilder du tagit till temat. Vintern är vacker men nu längtar jag efter vår:)

Ha en trevlig helg!

TorAa

Vilke vakre vinterscener du har fotografert

Henny

Selv om jeg er godt og grundigt træt af vinter, må jeg indrømme, at dine vinterbilleder er smukke. Det er ikke så tit solen er fremme her. Det hjælper altid på sagen med lidt sol!

Janne

Tack för email! Det värmde! Vilka underbara bilder helt otroliga. Dom gillar vi! Har varit i stan och köpt nytt tangentbord vilken skillnad. Vår sida är igång igen till Måndag morgon. Vi ska nog byta (Skalet) på sidan. Ha en fin helg! Janne o Lilly

linsky

Kjempefinr bilder! :)

Mona

Vackra vinterbilder! De två sista motiven känner jag ju igen, så fastnar för 1:a och 2:a bilden. Jag tycker nog inte alltid man måste ha något i förgrunden. Jag har ju lagt upp en liknade bild som din sista och jag gillar ödsligheten och oändligheten. Jag tycker bilden ser ut som om den är tagen vid Arktis eller Antarktis.

Melusine

Glimrende vinterbilder! #3 er min favoritt :)