Maria

Vi får hoppas att armbandet kommer tillbaka till sin ägare...

Ha en fortsatt bra dag!

Ladyinblue

Bortglömt, borttappat, som en rest av något.

Ladyinblue

Hej, tack för kommentaren. Ja förhoppningsvis så blev det mat till något djur. Vi har en hel del rådjur här omkring./

Ulla

Pialotta

Säkert kvarglömt, tappat och sökes av sin ägare:-)

Monkan

Ja man får hoppas att ägaren hittar sitt armband, men till dess så har trädet en fin dekoration :-)



Jättefin bild i Måndagstema, jag gjorde ett försök att fota ute idag men fingrarna ville inte lyda...



Kikade in i din nya blogg också, kanonfin header och det kommer nog att skrivas mycket tänkvärt där. Det låter ju jättebra att komma igång med arbetsträning.



Intressant middag ni hade på nyårsafton, faktiskt samma som vi hade :-) (fast måste erkänna att jag inte åt av bönorna…). Potatisen minns jag särskilt... för den gjorde jag :-) Himlans massa skärande!

Charlotta

Vackra rester tycker jag. :)

Gärdsmygen

Hur hamnade den där?

Helena Kulle

Någon liten flicka som tappat sitt armband...

Ha en fin kväll.

/Helena

Lissen

En rest från någon som skulle göra sig fin.

Hoppas det barnet hittar tillbaks.

Fast annars går det att göra nya, som tur är.

Ha det gott!

Bildgatan-Avsändare Margareta

En sorgsam rest för det lilla barnet som tappat sitt egen tillverkade armband. Fint var det och någon som varit omtänksam och hängt upp det.

Mona

Hänger där som ett minne av sommaren eller kanske som en påminnelse om våren?

@nemonen

Oj synd om den som förlorat armbandet. Jag hoppas hon finner det. Trevligt bidrag.