År 2009 & Gott Nytt 2010!


Nu är det snart endast 12 timmar kvar tills vi träder in i år 2010. Jag har goda tankar om nästa år. Jag tror det
kommer med utmaningar, prövningar, glädje, lust och kreativitet.

År 2009 har innehållit väldigt mycket. För min del, fortsatt rehabilitering och som nu har lett fram till att jag
börjar arbetsträna i januari. Resan har varit lång och jag är inte framme vid nästa hållplats än. Min sjukdom
utmattningsdepression med panikångest som blev klassad som arbetsskada i LR i slutet av 2008 har förstås
inneburit en upprättelse på olika sätt. Året har också fört med sig att jag började blogga i januari och att jag
började fotografera och köpte mig en kamera i våras. Året har också inneburit en resa till Cypern i somras.
En annan stor inspirationskälla och glädje är mina två tonåringar  som fortsätter att utvecklas inom sina
intresseområden. Jao med sitt intresse & talang för Foto, en utställning i november.
Lao med sitt intresse & talang för sång & musik. Jag känner tacksamhet för att livet ger mig goda upplevelser
och att jag kan skratta nästan varje dag.


Cypern 2009
  

Jao Fotoutställning



Lao spelar & sjunger Hallelujah tillsammans med en klasskompis på Viola. 

Tisdagstema
Kerstin

Önskar dig ett riktigt gott nytt 2010. Hoppas att det blir vad du önskar.

Daniel

Gott nytt år!



Hoppas på oxå händelserik 2010!

Frukostflingan

Låter som om ditt år har gått i positivitetens tecken och visst är det roligt när man kan dela sina barns intressen.

Med hopp om att du får ett ännu bättre 2010!

Carina

Gott nytt år!

Kameran är en fantastisk vän! Jag är fullkomligt besatt av min kamera och vad jag ser med den.



Jag läste en blogg för någon tid sen, en ung kvinna som gav sig iväg till Rom för att hon behövde hitta motiv till fotografier för en internetbutik hon ville öppna och sälja foton på. Jag tror motiven finns överallt, och mest inom oss att det handlar om att se. När jag tittar i din blogg så märker jag att du ser.

Helena

Tack detsamma! :D

Lasseivomma

Jag önskar dig fortsatt framgång under 2010 -vi ses /Lasse

Thorgun

Önskar dig och dina kära ett gott 2010,

MTFBWY

Lotta S

Jag önskar dig ett riktigt bra år 2010, med fortsatt bra utveckling både kroppsligt, själsligt och även när det gäller fotograferandet. Det är en riktigt rolig hobby. Köpte själv en ny systemkamera under 2009, som jag håller på och lär mig allt efter hand.

Tack för din kommentar! God fortsättning!