carina/sinneskatten

Mmm tänk att få gå barfota och bara njuta, det är gott det.

Lairama

Vilken härlig sommardoftande bild!

Nu längtar jag ännu mer.

Maria

Somrigt och härligt grönt! Utanför mitt fönster är allt vitt, till och med himlen är vit...

Gott Nytt År!

wiper

Underbar bild.



Jag önskar dig ett gott slut på det gamla året.



Sen ett Gott Nytt år 2010

Varma kramar

LottaM

Vackert foto av sommaren som ger mer smak av den.

Gott Nytt år!

Helena Kulle

Härligt att få ligga på rygg i det gröna väldoftande gräset, titta upp på den blå himlen och höra fåglarnas sång...längtar.

Jättefin bild!

Ha en fin dag.

/Helena

Marie Carpe Diem

Underbart vackert Christina. Gott slut :-)

Cecilia Artista

En riktig härlig sommarbild - såå grön och skön!



Ett Gott Nytt År önskar jag dig!

Cecilia Artista

En riktig härlig sommarbild - såå grön och skön!



Ett Gott Nytt År önskar jag dig!

Mad World

Det ser så skönt somrigt ut.

Gott nytt år!