Pialotta

Men du, så himla festlig:-)

Gärdsmygen

Hi, hi! Mysigt! Min vägg är från grannkvarteren.

AKO

Så otroligt passande att ha en sådan bild som denna på temat "vägg"! Snyggt!

Solvarma Irene

Hej Christina!



Ja det gör du rätt i, att hålla dej till Göteborg menar jag.



Denna väggen har jag inte observerat, men jag brukar aldrig att gå in på de hållet.



Må fint, önskar Irene

Misswhatsit

Vilken konstfull vägg du bjuder på. Snyggt !

Eva-Marie

Tyckte nog att jag kände igen den! Tur du skrev att det var från Nordstan annars skulle jag grubblat på var jag sett väöggen...

ormbunke

Den väggen fångar också blicken. Snyggt. Anita

Klimakteriehäxan

Den har jag aldrig sett fast jag varit där!!!!

LottaM

Åh, den har jag missat, som vanligt.

Ha en go kväll!

Kerstin

Vilken häftig vägg. Kul att se artistiska inslag i byggnader.

Ha en fin onsdag.

Anni

oj, den ser stor och nästan lite läskig ut!

Monkan

Oj vilken maffig vägg! Det verkar finnas många häftiga väggar i Göteborg har jag sett i veckans Tisdagstema.



Jättesnygg bild i Måndagstema/Spegel och härligt levande och rörig bild i Bildligt talat.

Mona

Oj, detta har jag inte sett. Är det narren som lurar kunderna att köpa en massa onödiga prylar?