Fototriss 1-års jubileum!!!!!!

Denna veckan är det speciellt då det är utlyst en tävling i samband med Fototrissen. Den som är med ska välja bokstaven S elller E och göra en triss på det. Okej, jag har tittat mig runt i mitt hem och levererar följande triss.
En triss på S.  Fler trissar här.





Lissen

Alltid när man tittar runt finner man mer än man tror! Sugrören är min favorit idag! Sommarhälsningar från Lissen!

Solvarma Irene

Hej Christina!



Detta var en salig blandning av SSS och mycket fina bilder.



Må gott, önskar Irene

Birgitta

Intressanta bilder verkligen!

Bra val!

Sugrören blir favoriten!

kaxi

Det här har blivit min favoritblogg för du bjuder alltid på så snygga foton. Aldrig något halvdant här inte! Min favorit blir nog den sista för positionen och fukten som syns på dosorna. Snyggt perspektiv. Någon som bunkrat i kylen? :)

Moa

Skorna. Vackert.

Majsan

Första bilden vinner lätt som Min favorit..

Ingrid

Vilken trevlig S-blandning. tack för din kommentar hos mig och ha en fortsatt fin söndag! /Ingrid

eva b

Hallå! Snygga bilder du har! Tittade runt en del på sidan och det var en massa jag gillade helskarp! Bra bildkänsla!

Amanda

Här har du fått en kavalkad på "S"-saker. Bra variation och likaså en bra triss. /Amanda

@nemonen

Häftig triss och trevliga motiv. Bild två blir dock min favorit.

Helena

Gillar sugrörsbilden, så mkt färger i en enda röra, snyggt!

cat

En mycket intressant triss. Gillar de färgsprakande sugrören bäst:)

Anna

Mycket snygg triss! Grymma bilder allihopa!

Men jag faller för kompositionen av sling-back skorna ;)



Mycket snyggt!

Ha det gott



Kram Anna

Jenny

Jag gillar dessa bilder, de vackra skorna allra mest tror jag. :)

strömma

Vilka vackra bilder. Jag kunde inte välja ut någon

av dom :-).



Hälsningar

strömma

Kadermo /

en vacker blandning, där snusburkarna blir favorit. Även om jag ogillar snus i sig.

foto CHIP

Jag blev glad av din triss :)

Skorna är utsökta :)

Ulrica

Vilka snygga bilder du hittat till din triss. Skorna är dösnygga:)

Hasse A

Morrn



Jag gillar dina bilder, jättebra.

Jag lägger in bokmärke på dej.

Ha de bra

Hasse A

milla

Snygga bilder. Sugrören tycker jag om bäst. Snygga färger.

Pialotta

Härlig triss du lagt upp.. kan banne mej inte utse en bild som skiljer sig.. väldigt flotta alla, men kanske skorna sticker ut lite mer:-) Ha de gott i Sommaren..

Monkan

Skorna ser snygga ut, skulle nog gärna få stå i min garderob :-) och snyggt fotat. Jag fastnade annars mest för sugrörsbilden, verkligen påhittigt, snygg och färgsprakande bild. Sugrör är helt klart fotogeniska :-)

Jah Hollis

Snygga s-bilder alla tre, speciellt skorna.

Cissi

Jättefin triss. Min favorit blir den första med skorna.

Susanna

Snygga bilder. Den första är min favorit - riktigt vacker.

/Susanna

Sladden

Fina bilder. Gillar sugrören bäst.

Mona

Jag gillar bilden med skorna skarpt. Jag måste erkänna att jag inte fattade var den sista bilden kom in. Jag tänkte på kattmat, men det börjar ju på K... Det var först när jag läste kommentarerna som ett ljus gick upp för mig. Jag känner nog nästan bara till Ettan.

Helena på Fototriss

Du är en av finalisterna i jubileumstävlingen, grattis och lycka till!

Johan

Snyggt!

Birgitta

Grattis till att vara en av finalisterna :)

Lycka till!

Ulrica

Grattis till finalplatsen:)

@nemonen

Grattis till finalplatsen.

kaxi

Hello! Jag kan inte rösta för jag har problem med trissidan över huvud taget. Ville bara tala om att jag försökte rösta på dig:) Lycka till!

Maria/mamma med kamera

Gillar den första bilden bäst! Den andra är också fin. Och den tredje, även om jag inte är så förtjust i själva innehållet.