Mona

Den mittersta bilden är väldigt spännande. Det ser ut som ett fotomontage. Det översta på bilden ser ut som en trasig vinkork. Hur som helst sätts fantasin igång. Och det nedersta är Ronja som räcker vacker tass förstås!

Lovisa

Jag gillar den första bilden. Härlig känsla med grynigheten

annette

Verkligen snygga bilder, den mittersta bilden tycker jag mkt om, en bild som sätter fantasin i rörelse.



Ha det så bra idag!



annette

Lissen

Den sista bilden med den lilla tassen tycker jag speciellt mycket om!

Ha en skön dag!

christina

Hej, den mittersta bilden är tagen i Bältespännarparkens fontän en dag för några veckor sedan. Jag och dottern satt på kanten och solade och jag tittade på vad som kom flytande i vattnet. Då kom den här bilden till!

cat

Blev också mest förtjust i sista bilden med den lilla söta kattassen:)

Anna

Mmmm men du så fint det blir i svartvitt..ett härligt tema tycker jag..du har fångat det perfekt.

Mia

Verkligt fina bilder. Gillar alla tre, vet inte vilken av dem jag ska förorda... är förstås inte tvunget att göra... men ändå! Är fascinerad över att en tulpan kan vara så vacker i svartvitt!

Thorgun

Tulpan och tass, underbara bilder, väljer båda. Bra skärpa och man känner verkligen de mjuka ytorna.

Anna

Vilka fina bilder! helt i min smak

Nettan

OJ! vilka vackra bilder alla dina. Ivanlig ordning.

Kan inte välja någon.

Kram// Nettan

Majsan

Mycket vackra bilder. Dock blir tvåan min favorit.

Annika Lund

Så vacker bilden med tassen är. Den blir min favorit här hos dig.

Ciao Annika

Cina

Jag gillar ju alltid dina foton, men nu, nr tre, är helt outstanding! Så häftig bild!

Mona

Aha, den mittersta bilden är tagen i vatten. Det gäller verkligen att kunna tänka i svartvitt. I färg hade man ju direkt kunnat se vad det var och det hade bara varit tråkigt. Nu blev det en verkligt spännande bild!

Jenny

Härliga svartvita, härlig dov svärta. Gillar första och sista mycket!

Dahlarna

Mittenbilden låter verkligen hjärna arbeta på högvarv för att ta reda på vad det är. Såg nu bland kommentarerna att det var i vatten - det jag anade. Kul med lite hjärnverksamhet ihop med fotona! Hoppas att du har haft en bra dag! Från socionomen ;-)

NatureFootsteps fjärilar

tyckte att tassen var den finaste bilden. :)

Kerstin

Wow, vilken fin triss. Den i mitten är läcker men jag blir alldeles tok-kär i tassen. Vilket fint foto! :)

Ha det gott.

Russin

kissetassen är min favorit..:)

ha det gott, kram

Elinore

Hej!! Tack för den fina kommentaren:) Du har Hemst fina bilder på hela din blogg:)

Ha det gött!!







Kram Elinore



Anna carin Ahlander

Oj vilken underbar triss, älskar katttassen, den blir min favvis!

Tack för kommentaren hos mig! Anna carin

Jah Hollis

Riktigt fina trissbilder alla tre. Jag gillar bäst den nedersta, tassen. Det är fin skärpa och närhet i den.

Bibbi

Här var det jättesvårt att välja en favorit. Alla tre är jättefina. Men okej, jag väljer tassen för att pälsen är så detaljrik och ser klappvänlig ut.

/Bibbi