TorAa

Hvilke fantastiske bilder du eksponerer for oss.

Jeg er virkelig imponert. Det skal du vite.

Anette

Gator i Göteborg...........görbra! Trevlig helg. /Anette

Annabellan

Var inne hos Cina och läste om dig. Vilka fina bilder du tar...

Rimkogeren

Gade op, gade ned.

Fantastisk fascinerende fotos.

Jeg nyder specielt det første.

Margrethe - Hulter til bulter

Flotte gatebilder. Jeg likte din løsning. Ha en god helg.

Madame

Dejligt at være på vandring med dig i Göteborg, Christina! Det er meget smukke billeder.

Ha' en god weekend!

Randi

Så fine bilder av Gøteborgs gater - særlig det øverste likte jeg godt. En god G!

Qehenne

Haha... ble litt lurt med engang jeg kikket på bildene. Var sikker på at du skulle skrive om gult. Det var så mye gult på alle fotoene. Snedig, her ble jeg lurt. Flotte bildet og bra valg av bokstaven G.

Ha en flott helg.

Sommertid

Fina gatubilder med många hus av gul tegelsten...och det att det är från Göteborg är ju snedigt.

God helg

Petunia

Her skulle det være gater og steder å bo for enhver smak. Flotte bilder og bra valg for G:)

mia

Det var inte svårt att gissa nyckelordet med dom fotona, självklart gator, men Göteborg klarade jag inte gissa :)

Henny

Fint dobbelt g, gader fra Göteborg. Meget fine gadebilleder!

f

Gøteborg er en herlig by hadde det ikke vært umulig komme seg til hotelet med bil sist måtte vi betale en taxi til å kjøre foran,selv om vi var rett rundt hjørnet . Fantastisk by. og bilder F.

anne-lie

Tänkte väl att det var Göteborg även om det inte för mig var några speciellt välkända stråk!

Ellen

Jeg har vært i Gøteborg flere ganger og det er en fantastisk fin by. Flotte gater!!



Fin løsning på G'en!



Ønsker deg en fin helg!

Mona

Vilken trevlig stad du visar upp! Jag ser att översta bilden, med den tjusiga himlen, är från en av våra nattliga odysséer i somras.

Line

Utruleg flotte bilder av Gøteborgs gater:0)

Har vore i Gøteborg, men innser at det er leeenge sidan sist, ja...

Lise

Gater i Gøteborg - flott tolkning og flotte fotografier. Særlig det første.

Margrethes hus og hage

Det var noen flotte gatebilder :)



Hilsen Margrethe

linn kr/sykepleier

FANTASTISKE BILDER!

Det øverste var helt nydelig. Kunne tenkt meg det på stueveggen :D

Gunsside -Norway

Kjempeflotte gatebilder

-spesielt det første !!

Melusine

Så flott knipset fra gater i Gøteborg!

Ha en fin uke :)