cat

Snygga foton på ett spel som ibland kan orsaka osämja när man spelar:)

Nilla

Advent! :-) Jättesnygga foton! Ha det bra.

Photos by Storm

Väldigt kul spel och bra bilder. Tyvärr får jag alltid stryk av äldsta sonen. Ha det bra och ta det lugnt/Lis

Lasseivomma

Högvis med bokstäver, brukar vara lite trickigt att få ordning på dom. Snygga bilder är det, och absolut fullträff på temat.

Gammelsmurfen

Kan man annat än tycka om din tolkning...

Bildgatan-Avsändare Margareta

De här fotona gillar verkligen jag. Har själv inte varit med i fototrissen på några veckor men lusten kanske kommer igen.

Helena Kulle

Alphapet är skojjigt, kul tolkning med fina bilder.

Jah Hollis

Det var en snygg och stilren tolkning av veckans tema.

Camilla- Bilder Av Livets Lust

Snygg och kreativ lösning på bokstavs trissen...

Barbro S

Snygga bilder på spelbrickor, visst är det Alfapet, borde nog köpa mig ett sånt spel.

Monica

Mycket bra!!

annami

Fina bilder! Tänk, jag har hört så mycket om detta spel men aldrig aldrig spelat det själv!

Pialotta

Du är bara en av de bästa fotograferna.. så är det bara:-) Underbart med din triss.. spelet.. vilket?

Mona

Det är bara för mig att instämma i ovanstående ovationer!