Margareta

Härlig katt rund och go en personlighet och väldigt fint fotograferad. /Made

Jenny

Vilken myspysig sötnos du har här! Sista bilden blir min favorit här. :)

Marie Carpe Diem

Häääärliga är de kissarna. Sista bilden är stört skön. Tänk att de kan se så avslappnade ut.

Pialotta

Åh ja.. tänkte inte på kattfotona.. har ju en hel del sådana själv i min samling;-) Tanken var helt frivilligt på människor.

Dina foto så bra fotat som vanligt.. Trean är ju bara så go:-)

carina

Men vilken gosig kisse, mittenbilden är ju bara för bra.

Monkan

En katt! Det hade jag inte räknat med i din triss, men vilken sötnos :-) Jag har ju helt missat att ni har katt. Mittenbilden är favorit, fint porträtt, och vad är det med katter och ligga uppe på möbler!



Mina favoriter i övrigt bland dina bilder den här veckan är den mystiska monochromebilden och torsdagsträden med de underbara färgerna.



Jag förstår att det känns stressigt med allt som händer nu, och alla planer du har. Det är kanske bra att utmana sig själv och sina gränser lite? Eftersom du har varit med om det här med stresen förut, och kommit tillbaks, så litar jag på att du vet vad du gör :-) Du ska i alla fall inte tvivla på din förmåga för du är ju fantastiskt duktig, kreativ och skapande.



Vad spännande med dotterns utställning. Jag kikade lite i hennes blogg också och hon är ju jätteduktig, det ligger väl i generna :-)

Karolina

Vilken mysig kisse!

Nollan

Faller för sista bilden i din triss, snacka om att ha gjort det skönt för sig. H*n ser inte ut att låta sig störas i första taget :)

Irrhönan

Oh, vilken myskatt!

Föll för mittenbilden; vilken min!

eva-marie

Riktigt FINA porträtt av katten - vad tjusigt den poserar på mittenbilden! Sista är helskön!

Kerstin

Vilken härlig triss. Gillar framförallt den sista bilden. Katter i vila är avslappnande att bara titta på.

Ha en fin vecka.

ViDu

Härliga bilder. Typiskt katt. Sista bilden är min favorit denna veckan.

Mona

Men jag hittade Ronja i alla fall! Undra vad hon tänker på på mittenbilden... Hennes blick är outgrundlig.

Mona

Men jag hittade Ronja i alla fall! Undra vad hon tänker på på mittenbilden... Hennes blick är outgrundlig.

Jah Hollis

Fina porträttbilder alla tre.

Den nedersta påminner om att det snart är läggdags.

En ny arbetsdag väntar i morgon.

wiper

Jag älkar katter och dessa var ju magnifika och fångade med din kamera i rätt sekund. Du är så skicklig och bra på att fota. Roligt att gå in här och njuta av dina bilder. Dom gör mig gott.



Ha en fin dag

kram

Camilla

mmmm... skööööön triss!!!

Eva-Lena

Gillar verkligen katter. Fin triss sista bilden är bara för skön ;)

Majsan

Åh.. vilken härlig triss.. Underbara bilder men det blir ändå bild två som vinner mitt hjärta. :)

Christina

Härliga kattporträtt, så lugna och självsäkra men alltid med ett öra på helspänn om något intressant skulle inträffa ;-)