Jag har blivit utmanad!!


Jag har blivit utmanad av Mona. Utmaningen går till så här: Gå in på mappen “Mina bilder” och välj den
4:e eller  7:e mappen. Välj sedan den 4:e eller 7:e bilden. Skriv lite om den och publicera den på bloggen
.
Vad ska jag nu skriva om min bild?? En vacker sommarbild, en maskros, en längtans bild. 
Jag skickar utmaningen vidare till fotomix , rajsons  och  flickanjosefin.
Rajson

Tack för denna utmaning. Ska allt ta tag i den när jag kommer hem, var länge sedan jag hängde på något så det kan passa bra i höstmörkret!

Skönt foto av dig , man får lust att gå fram och blåsa på fröna!Snart är vi tillbaka till maskrostider!

Margareta

Hej Christina. Du lyfte mig med din utmaning. Jag har varit i en dal ett tag och den här veckan har jag inte varit aktiv på bloggen. När jag via mejl fick din utmaning så blev jag glad. Lättsamt och kul och jag kände att det fanns någon som tänkte på mig. Din maskros är vacker och jag förstår att du valde mapp sju. Men vi kanske inte har samma system. Månad sju är juli och mappen sju i år. Sedan blev det foto nr fyra. Kram Margareta

Anna ..tassar in

Mmmmm du vilken go bild..så vackert det är med dessa små solar i gräset..även när dom blivit vita..

Mona

Läcker bild, mjuk, dunig och ullig.