Mona

Jag tror jag var med när du tog bilden. Känner man sig inte ganska liten i en sån liten båt på stora havet tror du? Du kommer att känna igen dig i mitt bidrag. Också från i somras!

Petunia

Du så vakkert dette var!

Du har et godt øye for gode motiv.

Båten vår er helt umulig å ro og det er krise når motoren streiker:/

TorAa

Her fikk du meg tilbake til barndommens rike.

Den gang det var stille melleom båer og skjær.

Vi hørte kun måkeskrik, fra tid til annen en fiskeskøyte og lyden fra årene som gikk ned og opp av vannet.

Hvilken herlig ro og lyder det var...



Takk for at du fikk meg til å drømme til en tid som en gang var.

linsky

En eke er et koslig fremkomstmiddel! Fint bilde. :)

Henny

Det var så et E, som jeg ikke kendte på forhånd.

ElinSire

Det var et flott bilde! Veldig fint komponert.

TurboLotte

Flott innlegg dette. Lengter etter sommeren jeg. Ha en strålende søndag.

Qehenne

Å det er noe nostalgisk over dette bildet. Venter bare å høre en skikkelig dunk dunk lyd fra tresjekta også.