Spiderdama

WoW! Dette ville jeg vært med på å fyre opp;-)

Monica, Fotomorro

Dette var godt kommet på! Fyrverkeri er liksom ikke i tankene for tiden... Er jo ikke så lenge til vi skal se det på ordentlig igjen :)Kjekt du deltar i trekningen på <a HREF=http://fotomorro.blogspot.com>* Fotomorro * </a> :D

Mona

Oj oj oj var har du fått tag på dessa. Men dom ser tomma ut inuti??? Det kommer en ny sommar. Vi får ta en ny tur till Donsö och andra öar. Idag var det så kallt ute. Varför kan det inte bli lite brittsommar?

ElinSire

Flotte bilder! Ga sikkert et veldig flott fyrverkeri!

Qehenne

Stilige bilder! Hadde du bare lagt ut nærbildet, tror jeg nesten ikke at jeg hadde gjettet hva dette var! Her i Norge er de blitt veldig restrektive på hvem som får lov til å sende opp fyrverkeri på grunn av mange skader. Ha en riktig god helg.

Turid

Fyrverkeri var et kreativt valg, og så fine bilder. Her skal det feires :-D.

anne-lie

Lite nyårsrester;-))

Sommertid

Fyrverkeri er flott å se på, men akk..for et sløseri med penger og tenk på søple og alle stoffene som er i dem...men det tenker vi dessverre ikke såå mye på.



Flott kommet på F

Ruth Synøve

Fyrverkeri ja....Tenk nå nærmer det seg både jul og nyttårsaften. Fyrverkeri er alltid moro. FIne bilder du har tatt :D

Madame

Haha, sikke dejlige billeder, Christina, sikke et brag der må have været!

wiper

Häftiga bilder.



jag önskar dig en fin halloween

kram

Donald

Jaa, selvfølgelig, Fyrværkeri!! Det er nogle store "batterier" som har været fyret af her!!!

Hasse A

Morrn.



Fina färger, fast fyrverkeri är kanske flottast i mörker....



Ha de bra.

Hasse A

Lene

Tenk at det blir fine bilder av fyrverkerier etter at de er fyrt av og :)

HildeS

Fyrverkeri faktisk....

Det ser jeg stort sett kun på nyttårsaften, og det holder igrunnen for meg.. Synes det smeller noe veldig, men fint er det jo ..

Ellen

Jeg er igrunnen litt redd for fyrverkeri!! Men innrømmer at det er flott å se på da...



Ønsker deg en fin helg!

Petunia

Jeg ser på fyrverkeri som bortkastede penger og har aldri selv kjøpt noe, men min mann og ungene liker det jo. Litt fyrverkeri blir det hver nyttårsaften:)

Men det kan bli fine bilder av det da!!!!

Henny

Jeg synes, fyrværkeri er bedst på film og billeder. I virkelighedens verden er jeg nærmest lidt bange for det. Sidder brandvagt hver nytårsaften, hvis nu en raket skulle lande på mit tag...

Niemor

Hehehe nå gleder jeg meg til nyttårsaften =)

linsky

jeg elsker fyrverkeri!

At jeg ikke tenkte på det da gitt.. :-)

TorAa

Hurra, dette er et fantastisk innovativt bidrag til ukens ABC-F.

Mange får dårlig samvittighet av at det brukes penger på fyrverkeri - men det er til glede for fattig og rik.

Anette

Godt det kun er kort tid man må fyre den slags af (ihvertfald i Danmark) Det er frygtelig synd for dyrene men hold op hvor er det flot ;-)

Eli Kristin

Fyrverkeri er moro! Sikkert bra smell i den der :P

Randi

Det er Flott med Fyrverkeri, selv om det også skremmer mange:o)

christina

Tack för alla kommentarer. Jag har inte haft tid att besöka er som jag önskat. /Kram Christina

Inger Johanne

Fyrverkeri kan være veldig flott.. og morsomt å fotografere på nyttårsaften. Jeg skulle imidlertid ønske at de kunne lage det noe mer støydempet. Spesielt for dyrene mine er støynivået ganske skremmende.

Anonym

flott , men farlig , I Beijing feiret de med fyrverkeri , at et enormt hotel var ferdig . de sendte fyrverkeri INNE . Hele hotelet brant , det er bare skallet igjen ,

MEn flotte bilder.

F

f

oi glemte skrive hvem F er.;O)

Elisabeth Augusta

Jeg syns fyrverkeri er fryktelig skummelt men også fascinerende. Fine bilder.