Kadermo

Kan ej välja mellan tvåan och trean, två underbara foton.

Sofia

Åh, vad fin mitten bilden var! :)

Marie

Åh tänk att få sätta en sådan där lönn... -grej på näsan - det är höst det. Fina bilder!!!

Anneli

Den översta bilden är fullständigt ljuvlig och så höstig så det är magiskt! Så otroligt läcker!



jag är verkligen störtförtjust i den och jag tycker du ska sätta den på väggen!



ha en fin söndag och tack för inspirationen du just har gett mig!

Marie Carpe Diem

Ja dessa underbara höstfärger är en fröjd för ögat :-)

Irrhönan

Ögongodis!!

Vilka underbart vackra bilder.

cat

Vackra bilder och som alltid svårt att välja favorit. Men ljuset i den andra bilden gör nog att jag väljer den:)

Eva-Lena

Underbart vackra bilder där löven blir min favorit, ett riktigt snyggt foto!/E-L

Camillasfoto.se

Härlig höst hos dig med!

Margareta -Fotomix

Underbar blandning av höst och så ett litet minne om att vi haft sommar. Om jag var du skulle jag ta in rosorna och njuta lite till. Fin triss. /Margareta

Pia

Så fina!Ska jag välja blir det tvåan - underbar bild!

foto CHIP

Alla bilderna vackra som vanligt!

Mittbilden blir min favorit :)

ViDu

Fina bilder alla tre. Tror att tvåan blir favorit denna veckan.

Johanna - Fotoblogg!

Jättefina bilder! Rönnbären är min favorit. :) Så underbara färger.

Jack

så fina, gillar den sista bäst

Cecilia Artista

Härliga höstbilder. Rönnen blir nog dagens favorit! Hos mig är det spanska tongångar!

Anna tassar in..

Christina..jag bara älskar närbilder..du jag kommer så nära här att jag blir varm..mmmmm

Henry

Fina höstbilder!

Tyvärr har jag inget tema den här gången.

Frida

andra bilden är bara så härlig med färgerna, ljuset och kompositionen!

Mona

Hej Christina! Det blir visst ingen fototriss för mig denna vecka. Har inte haft tid att gå ut o fota. Dina höstbilder är helt underbara. Du har verkligen fått inspiration att fota ser jag. När jag följde mamma till hållplatsen idag såg jag också några röda blommor på vägen. Härligt att få se så här sent på året. Kram Mona

Nettan

Vilka HÄRLIGA bilder!

Din sista bild blir min favorit hos dig.

Underbart med rosor.



Ha det så gott // Nettan

Nettan

Vilka HÄRLIGA bilder!

Din sista bild blir min favorit hos dig.

Underbart med rosor.



Ha det så gott // Nettan

Jah Hollis

Fina och ljusa och färgrika bilder behövs i det begynnande höstmörkret. Fint.

Photos by Storm

Verkligen fina bilder. Vackra färger och jättefint ljus/Lis

Monkan

Toppentriss, svårt att välja en favorit, det står mellan bild ett och två.



Bilderna i föregående inlägg är helt underbara, den serien borde du rama in och sätta upp på väggen. Nej förresten, inte rama in, printa på canvas.



Skönt att dottern är frisk igen. Det där med penicillin verkar vara rätt klurigt, jag pratade med en kollega idag som fått en infektion men den penicillinsort hon fick tålde hon visst inte så hon blev prickig över hela kroppen och det kliade som tusan.



Men andra dottern också! Jag läste om mykoplasma nu och det står "framför allt drabbas skolbarn och unga vuxna" och "det är vanligt är att flera familjemedlemmar insjuknar efter det första fallet". Kanske det blir lindrigare om man kan sätta in behandling tidigare? Och nu vet du ju också att det finns ett slut på det :-)



Ja sjukdomar blir man nog inte riktigt klok på. Jag läste att om man är förkyld så kan man inte få influensan så nu ska jag försöka dra på mig en förkylning ;-)



Hoppas det går bra med planeringen för arbetsträningen. Kan du inte få göra nåt med foto :-) för du är ju så otrolig duktig! Nånting kreativt i alla fall, för inte bara det att bilderna är superfina, de sprakar ju av kreativitet och skaparkraft också. När jag bläddrar fram och tillbaks så fastnar jag hela tiden för "En gul återblick", kanske den enklaste av bilderna men så näpen, och formatet på bilden gör den så "rätt". Jag skulle nog kunna kommentera varenda en av dina bilder, undrar hur många tecken man kan skriva i den här rutan :-) Eller om jag ska ge ut kommentarerna som bok ;-) Fast jag har visst en del annat att skriva nu... måste göra spanskaläxan (ABF-kurs) så inte läraren blir besviken, han lägger ju ner så mycket energi på oss.

camilla

...underbar fototriss...

men min favvo är Nr 2!

Anni

Så fantastiskt fina bilder av hösten! det är inte utan att jag ångrar att jag inte ansträngde mig lite mer i söndags...

Bibbi

Väldigt vackra bilder. Väljer alla tre som favorit. Kunde inte bestämma mig för bara en.

/Bibbi