veronica-ifokus

Riktigt riktigt snyggt. tokdiggar dina bilder!! Första bilden blir min favo!!!!!!!!!!!!

Sök och du skall finna

Oj, så tufft och väldigt konstnärligt. Jag gillar både rost och kort med mycket blå himmel på och här var det mycket av båda.



Ha det gott!

Charlotta

Häftig triss. Första bilden dominerar och det är precis som det ska vara. Urläcker!

camilla

...wow..vilka bilder.

underbara kontraster och färger...

Min favvo bild hos dig blir <Nr2

Mona

Som jag sa, översta bilden är som en länk mellan jorden och himlen. Den oranga färgen är urläcker mot den blåa himlen.

Beate

Helt underbara bilder. I min konstiga hjärna ser jag "vackra ormar" som slingrar sig. Så himla bra alltså :-)

Anonym

Här är det triss i rost.Gillar den blå himlen.

Pialotta

Förtrollande som alltid.. länken mellan himmel och jord min favvo:-)

Susanna

Jag bara älskar hela din triss!!! JÄTTESNYGGT! Den första är min favorit...nej, alla är min favoriter :-)

/Susanna

AnnaKK

Här var det både rost och grafiska former - i en mycket lyckad kombination! :-)



Jag gillar verkligen rena och enkla kompositioner, men lyckas aldrig själv göra sådana utan får alltid med MASSOR på mina foton... <:-)



Ha en fin dag! :-)

Nilla

Fantastiska bilder. Den första blir min favorit, så vackert med blå himmel som bakgrund.

ViDu

Vilken fin triss. Härliga färger!

Barbro S

Underbart vackra bilder, så rätt färgstämda. Åååh!!

Nina Xi Fotoblogg

Wow, din triss är jättesnygg! Favoriten hittills :-)

Avsändare Margareta-Bildgatan

Verkligen häftiga foton gillar dem skarpt.

carolynUSA

Wow! Very impressive photography! You captured some very rusty things!

Annika Lund

Hej Christina

Kul att du hittade in till mig och roligt att du gillade mina rostiga roslöv. Din triss är super. Alla tre bilderna är mycket bra men den första blir min favorit. Gillar enkelheten, kompositionen, färgerna, ja allt i bilden är bra. Helt klart en av de bättre trissarna den här veckan.



Ciao Annika

Jah Hollis

Snygga bilder och ett väldigt originellt sätt att ta sig an veckans tema. Fint!

Ninni/fotografia

Åh vad snyggt! Jag gillar verkligen det här! Grattis till finalplatsen!

Kram Ninni

Helena/Bildbloggerian & Fototriss

Ser att Ninni hann före med grattiset till finalplatsen, så jag kommer med old news :) Men grattis en gång till och lycka till i omröstningen!

Johanna - Fotoblogg!

Jättehärliga bilder! Fina färger & fin komposition. :)

Eva-Lena

Grattis till en finalplats, det är du väl värd med dina foton! Riktigt snyggt och konstnärligt!



Ha en fin kväll/E-L

Lene

Så nydelig med røff rust mot sval, blå himmel. Herlige perspektiver. Grattis med finaleplass - du blir en hard konkurrent :)

Frida

Superläckra bilder alla tre! och grattis till finalplatsen!

Wojtan ♥

Hej



Kikar in och spanar på dina bilder inför finalen i fototriss!

Jättecoola bilder!



Wojtan

Wojtan ♥

Hej



Grattis till finalplatsen.

Du tar verkligen fina bilder och denna gång gillade jag nummer 1 bäst.



Wojtan