Lotta

Ja det är väl nu så länge barnen är små som som det blir. Annars tycker jag gott o väl att denna helgen kan vara en helg att tända ljus o minnas lite extra ! Hoppas du haft en trevlig kväll =)

Mona

Vackra stämningsfulla bilder i halloweenfärger. Mitt fönster är, tro det eller ej, från Oscar Fredrikskyrkan. Jag har ingen aning om vad det är. Jag såg bara dessa läskiga ögon när jag tog fotot.

elena cn

Vackra och stämnngsfulla bilder.

Visst har det blivit lite hysteriskt med detta kommersiella firande. Min minsta ville dock vara en blodig punkare med blåtira:) Det är kul när de är lite kreativa! Annars tycker jag att man kan sätta ljus och tänka på de sina när som helst och inte just under denna helg.

wenn

happy halloween!

cat

Du har verkligen fångat Halloween med de vackra färgerna i dina bilder:)

Firar inte heller för det är ju en tradition som tagits hit av handeln.

kaxi

Fint med levande ljus. Det andra är en japansk lykta eller vad de heter? Roligt med alternativ till pumpor! Mitt läppstift fick lite väl rosa färg (hade en dålig kamera) men det är Diors "Bewitched Red"...passande namn till temat:)

whatthefuckdotcom

Härliga färger :)

TorAa

Jeg har etter å sett ditt ABC-bidrag, blad nedover i din blog.

Det må jeg si:

Fantastiske bilder du presenterer.