ABC/Ö



NU har ABC i ord och bild kommit till bokstaven Ö. Min bild kommer från Kulturkalaset i augusti i Göteborg och Europe på Götaplatsen. Alla väntade på finallåten, The final countdown. När det väl var dags blev det ett väldigt ÖS. Hela Götaplatsen gungade av alla tusentals människor som lockats dit. En härlig upplevelse!!
Sommertid

Alla kan ju va med å sjunga til i The final countdown...en classiker har den blivit.

Ha en trevlig helg :)

Rimkogeren

Jeg kan næsten hører Joey Tempest(?) stemme og publikums begejstring.

Randi

Det kan jeg godt tenke meg - at dette var livat. Herlig!

Anonym

Dette må jo være en sang som alle kan - denne også We are the champions!!!

the single girl

Flott bilde!

Anonym

Det er noe når alle på en konsert tar av,hopper,spretter og synger med. Det er en stor opplevelse:) Og hvem har ikke digga The Final Countdown?!

anjoe

Den oplevelse ville jeg gerne have delt med dig ;-) Det nummer kan man ikke blive træt af - selv har jeg overspillet det på flere opsamlingsCDere sammen med masser af andre musiknumre af bedste slags!

Gärdsmygen

Ös var ett bra val. Är det sånt här ös får man vara rädd om sina öron vilket var mitt bidrag på Ö idag.