Bloggfunderingar

Det har vänt!! Dottern är bättre och hon till och med känner att hon är hungrig även om det är lite hon äter. Det har varit så mycket oro för henne och därför var jag glad igår när  doktorn sa att röntgenbilderna såg bättre ut. Det går åt rätt håll. Återbesök nästa vecka.
Idag har jag varit ute och fotat naturen. Lägger nog upp lite bilder senare. Det har varit en fantastiskt fin dag i Göteborg.
wiper

Vad skönt att höra att din dotter är på bättringsvägen. Jag blev riktigt orolig. Vilken lättnad det måste vara för dig. Även för henne naturligtvis.



Sköt om er

Ha en fin kväll

kram

Kerstin

Vad skönt att hon mår bättre. Det är alltid förenat med stor oro när nån av barnen är sjuk.

Må så gott, Christina

Christina Ahl

Hej Christina !

Du har en intresant blogg men förstår inte hur du orkar och hinner med att skriva så mycket och så bra saker .

Har samma diagnos som dig men mitt minne är totalt slut mot det har varit .

Beundrar dig som orkar .

MVH Christina Ahl

Lissen

När jag tittar runt på dina fina bilder, ser jag att din dotter varit sjuk. Hoppas att altt ordnat sig till det bästa. Önskar dej en skön helg!