Bloggfunderingar

Ja, jag vet!! Det är mycket fram och tillbaka med min header och färgen på bloggen osv. Men jag blir ju så fort less och ibland inte alls nöjd osv.
Dessutom måste jag ha något konkret att jobba med när det är lite stressigt runt mig. Dottern är fortfarande väldigt dålig. Vi ska till doktorn i morgon förmiddag och han ska lyssna på lungorna igen. Det verkar som om pencillinet biter på lunginflammationen, men hostan och andningssvårigheterna är kvar. 
Jag längtar efter att vakna upp en morgon och alla är friska, pigga, fulla av lust och kraft!! Gud giv mig styrka!
wiper

Jag hoppas att allt skall gå bra och att din dotter snart är frisk igen. Jag känner verkligen med dig det är hemskt när ens barn råkar ut för nåt allvarligt. Skönt att penicillinet verkar hjälpa.

Känner med dig och din oro.



Sköt om dig

Varma kramar från wiper