Nettan

En liten skata, är det en unge kanske.

Vi hade många skatungar här utanför, som kommer tillbaka. ( vi matar dom).Härlig bild!



Jag har ju även fotoprogrammet Picasa 3, där var det väldigt lätt att skriva så jag kunde Copyrighta.



Ha det så gott // Nettan

Darkangel och Mumma

Fina skatungen! :)



Dom brukar springa på mitt uterumstak varje sommar.

Vet inte varför men varje morgon springer dom där. :)

Lissen dansar in !

Vad fundersam den lilla skatan ser ut! Fint fångat!

Tack för din snälla kommentar!

Ha en skön kväll!

strömma

Vilken snygg bild på lilla skatungen.



Tack för goa kommentaren i min andra blogg.



kram

strömma

NatureFootstep

min fågel är ännu mindre :)

Kerstin

Men så söt den är och fotot är jättefint i svartvitt.

Ha det gott.

veronica-ifokus

Vad fint S/V foto, gillar det skarpt!!

=)

Fairy

Jättefint foto i svartvitt!

nadine1111

Super b&w.