heidi

Du det var fine U motiver : )

linsky

Det var mange fine ur! :-)

HildeS

Den nederste klokken var utrolig flott da.

Janne

Hej! Tack för titten! Alltid lika roligt när du tittar in. Jag har mer bilder på rådjur men pga avsaknad av zoom så blir dom som dom blir.

Lägger opp rådjur åt dig imorgon.



MVH Janne

Mia Folkmann

Meget fine ure! Og så kan jeg se blå himmel på det øverste billede... Åh, hvor jeg trænger til at se blå himmel sådan rigtigt!! :-)

TorAa

Et meget spesielt UR.

jeg viser også UR i denne ukes ABC - dog to svært så ulike.



ha en strålende helg

f

flotte ur alle sammen . og flotte bilder . F

Mona

Fina klockor och bilder allihop. Glänsande krom wroom, wroom. Kameraklockan är gôr häftig och sista bilden är gôr läcker!

Det är lustigt. Igår bestämde jag mig för jag skulle använda ordet ur. Var nere vid operan idag och fotade "din" båt och bestämde mig för den. Hade totalt glömt bort vad jag bestämde mig för igår...

Maria

Mycket fina bilder på alla dessa olika Ur!

Trevlig helg!

Lotta

Oj oj oj såååå finurligt....Jättehärliga bilder och sååå härligt på U.

Snyggt jobbat Kramizzz / Lotta.

Mysig helg!

Sommertid

Vilka fina ur, tyckte uret i kameraen var roligast.

Ha en trevlig helg :)

Madame

Smukke ure - og dejlige billeder der taler for sig selv :-)

Maria

Jag kör samma tema på min sida:)

Du har hittat många fina Ur!

Ha en fin dag.

randi

Så mange fine Ur - og så fine bilder!

Janne

Hejsan! Du skrev (Oj vad fina foton ni lagt upp idag!! Gillar kyrkan som är så vacker!) Vi skriver du är hjärtligt välkommen att komma och titta på både kyrkan och på oss :) vid tillfälle. PS Det finns myyyyyyyycket att fota här. :) :)



MVH Janne o Lilly

Spiderdama

Flott U! Og bilder er Utrolig flotte!:-)

fotogutten

Hei dette var et fint U innlegg:)

Hasse A

Morrn.



UR led är tiden....



Fina bilder på temat.



Hade bra.



Hasse A

Petunia

Ur!

Min mann har dillen på det. Hadde han hatt råd, så hadde han hatt et ur til hvert antrekk tror jeg. Jeg har en klokke. En sportsklokke/pulsklokke som jeg kan bruke til daglig og til trening.

Men bildene dine er flotte og den ene dameklokken der ser virkelig dyr ut:)

Henny

Flotte billeder af nogle specielle ure. Flot u!

Bjørg Nina

Heisann!

Så flott innlegg!

Go´hælj!

Melusine

Mange flotte ur her,

jeg liker spesielt godt det første og det siste :)