Jah Hollis

Det var vackra bilder på insidan av blomman.

LissenTo

Vackra blommor och det är så härligt med färg.

Den översta fin mot den mörka bakgrunden.

Ha en skön söndag! //Lissen

Pialotta

Precis mina tankar oxså först.. tulpaners innersta, men det blev något helt annat;-)

Trevligt är det med blommors innersta som du har här i macro:-)

Cecilia Artista

Härlig triss av den vackra tulpanen med sin snygga färg. Den översta bilden tilltalar mig mest med sin skarpare skärpa och kontrast.

Ladyinblue

Massor av blommor har jag sett nu, dina är så fina.

Misswhatsit

Åh, så snyggt ! En riktigt vacker och vårinspirerad triss.

Anna ..dansar in

Oj..mitt i kan man säga..inuti en tulpan känns det härligt att vara...

Fjäderlös Tvåfoting

Oj, det var stora bilder. Min skärm är inte så stor.

:-)



Fin triss.

Mona

Dessa vackra tulpaner! Inuti i blommorna finns en fascinerande värld. Det ska bli fota av när våren kommer!

Janne

Som vanligt otroligt fina bilder.Bra Jobbat! Lycka Till!

P.K

Fin triss med tulpaner i närbild..