Fototriss/Känsla






Fototriss denna veckan vill ha bilder på temat KÄNSLA. Jag har tolkat det symboliskt med mina fjärilsbilder från Cypern. Jag tror inte heller att min tolkning stämmer helt med vad ordboken menar med KÄNSLA, men det struntar jag i. Jag vill ha LÄTTHET!! Precis som fjärilen som flyger från blomma till blomma, vill jag snart kunna känna mig lätt och längtar efter tunna lätta kläder!!!
Malin/wiper

Härliga bilder.



Ha en fin Alla hjärtans dag

kram

Nollan

Vacker triss med mycket känsla - sommarkänsla men också ett uns av skörhet och förgänglighet!

Lasseivomma

Vacker triss med mycket sommarkänsla. Ha en bra söndag.

Camilla- Bilder Av Livets Lust

wow, vilken härlig sommar känsla i dina foton!

Underbart fotat!

Jane

Kan bara instämma i din känsla. Underbara bilder - på sista bilden ser det ut som om fjärilen vänt sig om för att kolla vad du egentligen håller på med ;)

Nukke

Bra bilder som väcker mycket känslor : lätthet, värme känslan på kroppen då man tänker varma, friska sommarvindar, doften av blommor, semester, frihet.

cat

Vackra fjärilsbilder! Gillar den sista bilden mest för jag tycker att den fjärilen verkar ha lite attityd;)

Marie Carpe Diem

Ljuvligt Christina!

Cecilia Artista

Ljuvliga bilder på blommor och fjärilar! Fint sammanhållen triss!

Anna ..dansar in

Mmmm du Butterflies är väl bland det lättaste och härligaste..underbara bilder..och den blomman i olka färger är såååå fin...

Helena Kulle

Åh, vilka härliga bilder.

Snyggt skärpedjup och fina fjärilar såklart :)

Önskar dej en mysig alla hjärtansdag.

/Helena

veronica-ifokus

Här inne doftar det vårkänsla, en underbar tolkning. Den kommer nu smygande sakta sakta!!

Monkan

Mig ger bilderna känsla av sommar men lätthet vore ju också väldigt skönt. Fina bilder alla tre, den första är min favorit, det vita och gröna ger extra mycket sommarkänsla.

Hedwig

Ingen fel på känslan i dina bilder. Så läckra.

Munin

Riktigt fina bilder på fjärilen, sista bilden var ju perfekt!

Janne

Oj vad fina fjärilar! Vi brukar ha en massa olika inne i lägenheten på sommaren.

P.K

En fin sommarkänsla ger dina bilder. Gillar speciellt färgerna i bild nr 1 men 3-an har ju en fjäril med tuff attityd.

quiltworks

I love the photo of the biker on the beach!

It looks like he is floating on water - great catch!

I love the composition and the colors. Great all around photo.

<a href="http://quilt--works.blogspot.com">

Quiltworks</a>

Mona

Åh ja! Mycket sommarkänsla i dom här bilderna. I mittenbilden har du fått till en snygg och häftig bakgrund. Dom här bilderna skulle du kunna ha på Måndagstema Sommarlängtan också.

Jah Hollis

Jag tycker din tolkning fungerar alldeles utmärkt. Och därtill är ju bilderna väldigt fina.