Xini Björnmamman Does Thailand

Intressant tolkning. Åren visar sina spår på... hm, undrar vad det hela är för manick :).



Trevlig helg!

Xini Björnmamman

wiper

Du frågade om detta med Bygglov och vi hade tänkt anmäla oss men det kostar jättemycket för man får betala allt material själv.



Vilken bild wow! den får en att undra vad detta kan vara ;)



Ha en fin fredag

kram

Helena Kulle

Fin bild, rost är fantastiskt vackert...!

Ha en fin helg.

Helena

Helena Kulle

Jo förresten...

... smultron äro söta och du likaså är fortsättningen på strofen :))

Tack för kommentaren.

/Helena

Maria

Jätte fin bild,men jag undrar som så många andra..vad är det?

Ha en fin helg!

christina

Manicken satt på en container, någon form av "grepp"./christina

Janne

Hej Christina! OOOOHHH! Vilka fina bilder.Jag hittade din blog när jag var på Lasse Thörnebohms blog.

Både han och jag är radioamatörer och jag bor ca 2,8 Mil från katrineholm. Vad har du för kamera? Jag och min flickvän tar också bilder men med en enkel Konica Minolta Z10. Titta gärna in på min/våran blogg.

Jag kommer hålla koll på dina foton Hi Hi!!

Ninoj

Det här gillade jag! Ursnygg bild!

Mona

Jag älskar din bild!!! Den visar än en gång ditt sinne för detaljer. Och klockren är den i färgerna. Min bild är från Bengtsfors.

Jah Hollis

Väldigt fin kombination av veckans färger. Det röda går nästan över i orange.