Eva-Lena

Fluffig, mjuk och efterlängtad :)



Ha en fin kväll//E-L

@nemonen

Tjusigt mycket tjusigt. Det måste bli en av de vinnande bidragen. Bra jobbat.

Beate

Vilken fantastiskr fin bild. Och ingen snö heller som tur är. Älskar bilden!!!

Rantamor

oj va jag ville blåsa bort dom fröna. Snyggt och mjukt..verkligen.

Bra fotat. Grattis till d.



Ha en bra kväll.

bengbeng

i like this macro shot

Artlover

Bra motivval samt oskärpa som tar fram denna känska av något som är mjukt. I like!

Lissen

Tänk när man kan gå och blåsa i en maskrosblomma!

Det dröjer ett tag.Vacker bild.

Ha en fortsatt skön söndag!

Mona

En vacker maskrosboll är aldrig fel som mjukt tema. Innan jag började fotografera förstod jag aldrig hur vackra dessa utblommade maskrosor är. Nu vill jag smeka den och känna den mot min kind!

Camilla- Bilder Av Livets Lust

Masrosfluff.... kan det bli mjukare??!

Så snyggt fotat....

Gärdsmygen

De här gillar jag! Har gjort det sedan jag var liten, både så här utblommade och när de är solgula i full blomning!