TurboLotter

Så flotte bilder!!!

qehenne

Det er utrolig hvor mange gjerder og stengsler det finnes når en bare ser seg rundt. Bildene med markblomstene i bakgrunnen var flott!

heidi

Fin S : )

Hasse A

Morrn.



Den nedersta bilden där staketet går mellan sjö-ängen och skogsbrynet är så fin.

Man vill "undersöka" vad som finns efter svängen.



Hade bra.



Hasse A

Petunia

Ja, smart valg! Jeg tok den ikke med en gang da jeg så på bildene, en så leste jeg teksten din!!!

Flott Christina!!

Spiderdama

Original, men flott S og fine bilder:-)

f

vakre bilder , og vakker melodi som nr 2 ;O) valgte den jeg også men i orginal . Og rådyr har vi her også , bare Sibelius skjønner at det ikke er fugler , litt merklig se en katt tro rådyr er fugl Det syntes lang vei at de andre kattene ler seg skakk. JA det var avsporing . fikst løst F

Anna tassar in

Jag lääääängtar efter sommarstaket..mmmm så gott det ser ut..vackra bilder..

Sissels

Dette hadde jeg aldri kommet på, men det var jo en super s.

Maria

Superfina bilder allihop!

Längtan efter sommar blev inte mindre efter att ha sett dessa bilder :)

Trevlig helg!

Lotta

Såååå smart. ""Staket....

Kul kul kul....Underbara bilder....

Ha en riktig mysig helg....

Kramizzz / Lotta

Anette

Ja, det gick inte att missa vilket ord du tänkte på idag ;-)

Fina bilder! Trevlig helg. /kram Anette

randi

Så lurt - og så utrolig flotte bilder!

Turid

For en flott temavalg. Flotte og spennende bilder. Jeg liker også å ta bilder av gjerder/stengsler.

Sommertid

så sant. Iblant så må det vara stängsler/staket. Både för att ta hand om djur och människor.

Bra S val,

God weekend

Tino

Så flotte bilder, likte spesielt de med sommermotiv:)

God helg!

Maria

Härliga bilder, särskilt den sista bilden på sommarängen vid sjön (:



Ha en trevlig helg!

Henny

Smukke billeder af forskellige hegn, stakitter!

Mona

Bra tolkning. Gillar vinkeln på tredje bilden och på 4:e bilden får jag ju se hur Välen ser ut på sommaren!

HildeS

Det var en god ide. fine bilder.

Melusine

Supert valg til denne ukens bokstav og praktfulle bilder!

linsky

Så flotte bilder!

B

Dette synes jeg var en veldig artig og kreativ løsning. Bra!

Ha ei fin uke!