f

er da helt ok at de er tomme nå . ellers hadde buksa blitt trang , fin P . F

qehenne

Har spist endel sjokolade i julen ja. Men har ikke smakt Paradis sjokolade.

En god kveld ønskes.

Kvasthilda

Hahaha. Klockrent :-)) Vi föredrar Aladdin här, med lite blandat mörkt och ljust i asken men tackar inte nej till en Paradis heller!

Maria

Mmmm Paradischokladen den är sååå god! Gillar den bättre än Aladdin :)

Trevlig helg!

Mona

Under några år var Paradis min favorit. Sedan gick jag tillbaka till Aladdin. Ingen jul utan Aladdin!

Madame

Uhm, det er et lækkert P du har fundet - sådan en æske kan ikke stå i fred hjemme hos os :-)

Sommertid

Paradis konfekt ja, det hender jo at man får slikt i julegave.

Go helg :)

Inger Johanne

Jeg har ikke smakt disse godbitene, men jeg lover å kjøpe neste gang jeg passerer grensen. ;)

mia

Ser supergott ut, choklad kan njutas hela året!! Bara måste ha lite ibland, när suget sätter in :) Paradis ser jag inte allt för ofta här så munnen fylldes med saliv ganska fort när jag ser ditt foto..

Petunia

Nei og nei! Du må ikke friste meg slik nå som det er januar og nye muligheter;)

Sjokolade er bare så alt for godt!!!

Louise Aaen

yes - paradis har noget med chokolade at gøre, det er jeg sikker på

Elisabeth Augusta

Paradisisk sjokolade høres herlig ut.

TorAa

Sötnos du er - men du verden så herlig

Anonym

Heisann!

Noe dere svenske har som har gått oss norske forbi?

Pass på, dere får neppe ha godsakene i fred fra nå av!

Melusine

Sjokolade er sinnsykt godt!

Eli Kristin

Snadder innlegg! Elsker sjokolade, men jeg har aldri smakt den der :)

Janne

Aj Aj Aj Jag som är godistokig jag äter minst 3 chokladbitar i veckan. Delicatos dammsugare och chokladbollar är favoriter och naturligtvis Paradis men dom är ju hutlöst dyra. MMMMMmmmm!!!!